Svarthårig.

Jag har färgat håret. Svart. Har inte vågat föna det eller nånting, vill inte veta hur det ser ut...... så färgade jag hårförlägningen också, den läju va död nu den :o åh jag är så nervös för hur det ska se ut! Läju se ut som the grudge.

Annars har jag varit och köpt body lotion med bus, tandkräm som ska bleka tänderna hehe, plattångsspray och tre pack hårfärg ju! Så har jag varit med hjärtat mitt :) ♥

Imorgon ska jag kliva upp klockan sex på morgonen har jag bestämt, jävlar!!! Kände mej så äcklig idag när jag försov mej och inte ens hann borsta håret. Hade planerat in en dusch och allt men näe! Så kanske att jag drar ett inlägg på morgonen så ni får se håret?!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0