jag vill va blond......

Har suttit och kollat på gamla inlägg och kommentarer för jag kan göra det ibland när jag inte har nått att göra och behöver nått att skratta åt, haha speciellt från fjortistperioden. Haha asså GUD! Och det är inte inläggen och bilderna som är det roligaste tyvärr, det är kommentarerna folk la haha åh :D inte så populär tjej kan jag lova! Men fan vad jag minns vad läst den här bloggen var då, kanske man ska bli största fjortisen igen och ta upp bloggkarriären? Nja skulle inte tro det va.

Sen efter jag skrattat klart vart jag deprimerad istället, för då kom jag till fina bilder där jag hade långt fint ljust hår. Och här sitter jag med svart hår med bruna fläckar? Okej hur kul. Börjar seriöst nästan grina för jag är så äckligt missnöjd

BLÄ



sugen på lugg blev jag också!


Kommentarer
Postat av: issa

men GUUUUD va liten du va! speciellt på sista bilen, haha bäbisen :(

2011-09-28 @ 09:57:51
URL: http://ibergman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0