Inge dieter här eller

Är hemma från skolan idag så körde till med världens brakfrukost


Special K och fil, gurkmacka, päron och mjölk.

Ska börja äta frukost, lunch, middag och mellanmål och sånt från och med nu. Skiter i om jag går upp i vikt för min kropp mår inte bra? Det enda jag äter på en hel dag brukar vara lite lunch på skolan, middag IBLAND, annars äter jag inte ens, bara dricker läsk. Kanske käkar nå gotta

Men om man äter riktiga måltider så blir man mindre sockersugen, och håller sej mätt längre. Så det kör jag på nu! Så får jag väl börja gå promenader eller nått så jag inte blir smällfet, läju få världens babymage bara för att den kommer bli så ovan med all mat haha.. :(


Kommentarer
Postat av: Anna

det gör du riktigt rätt i ! du äter inte så mycket och kommer må mycket bättre nu när du äter ska du se! :)



inget sockersug heller

2011-10-25 @ 10:53:36
Postat av: issa

glaa jag blir! :)

2011-10-25 @ 17:24:31
URL: http://ibergman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0