laserhallen eller inte imorgon..?

Imorgon är det innebandyturnering på skolan, men för dom som inte ska vara med, till exempel jag, så ska klasserna göra nånting annat tillsammans

Vi i restaurang ska på laserhallen, men tror jag skippar det och vilar ut istället ;) fast nä det är inte för att jag vill vila ut, får sån panik av laserhallen och blir skitstressad och är en grymt dålig förlorare!

Men jag har kommit på min lilla plan nu, jag stänger av alarmet och ser när jag vaknar.  Vi ska vara i stan klockan elva, är jag uppe och hinner tills bussen då så drar jag! Haha det där är jag i ett nötskal, kör alltid på såna där liknande grejer ;)

Har kört situps och lite andra övningar ikväll, ska försöka göra det varje dag hädanefter! Önska mej lycka till. Ska sova nu, godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0