oh god

okej nu har jag gjort en liten sak. eller liten vet jag inte om jag ska säga men jag sitter här med lite smått panik iallafall! tänker inte säga vad det är. säger imorn. kanske. hjälp....

sitter förövrigt i mina glasögon nu, har suttit vid datorn i tjugo minuter utan att få ont i huvudet? rekord! känns iallafall asbra, ska ha ett par när jag sitter vid datan, kollar på tv och när jag läser eller skriver. sen har jag ett par andra som jag egentligen ska ha jämt och ständigt men tror jag har dom när jag känner fört!!

hehe allt blir större i mina glasögon!! sitter och tar av och på mej dom och texten på datan är pytteliten och dubbel när jag inte har dom men när jag tar på mej den blir den stor och fin! gillar stora och fina saker ju.

hehehehejdå, visar glajjorna imorgon! köpte förresten en snygg keps också, kan väl få se den också!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0