and i don't wanna miss a thing


nytröjan, jeans, toffs och osminkat. känner att jag varit lite av en sminkdocka dom senaste dagarna och det gillas inte nu så nu får jag ta en paus från det, haha!

har märkt att mitt hår är två olika färger när det är uppsatt och när det är utsläppt? uppsatt är det en jättefin färg men när det är utsläppt är den så dassig. orkar inte färga nå mer så vet inte vad jag ska göra :o finns det ingen typ hemmakur?

men annars är jag jättenöjd med håret, tycker att jag själv är jättefin i brunt! hihi. fast ärligt så trivs jag bättre i blondt, det är mer jag liksom. fast trivs i det här också men inte lika mycket! det ska inte bort iallafall :D men nu ska jag rulla vidare mot skolan, näst sista veckan?! så går vi bara tills onsdag, woho!

Kommentarer
Postat av: janine Romby

man kan ha i ägggula blandat med olivolja! :)

I ungefär 15 minuter till 30 minuter.

2011-05-30 @ 10:57:57
URL: http://jromby.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0