tråååkigt

har legat och sovit nå timmar, skönt! nu ligger jag och äter godis och funderar på om jag ska sno ihop lite kladdkakssmet? får fundera lite på de..

vet inte vad det blir idag, mor min tycker jag kan vara hemma för jag åkte hem från skolan men själv är jag inte så sugen på de. Hon tror det gör mej bra, att sitta hemma och göra ingenting utan sällskap? känner mej lite tveksam på de men det är väl bara ja derå.

Jaja men nu ska ja upp och klä på mej så jag kan somna ikväll också!
puss


Kommentarer
Postat av: Falkmargrete

I really appreciate your website. An interesting website with an interesting design. A lot of interesting info. Thanks.

2011-07-22 @ 13:40:27
URL: http://falkmargrete.blogcorporate.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0