nakenfisar

Ligger och väntar på ponthus nu, tänkte aldrig på att hockey är ganska länge när jag sa att jag skulle vara hemma när den var slut.. hmm. Har alltså bara legat och degat här i typ två timmar!

Så har jag slut på sms + att jag har smsat upp alla mina pengar
så nu vet ni varför jag inte svarar! Tycker om när det blir såhär ändå, för då måste alla som vill prata med mej ringa mej istället hihi, älskar att prata i telefon :d eller okej ibland hatar jag de

Aja vad vi ska göra får vi väl se, kolla på nått och sitta och äta. Äta är typ det vi gör mest när vi är med varandra hahah.. vårt förhållande går ut på att äta. Tur jag gillar att äta då!



Igår drog vi ut och åkte i hans epa i typ två timmar, och jag fick köra litt :D har en fin film på det också, men min mobilsladd funkar ju såklart inte till den här datorn längre så vi får se om den dyker upp eller inte! Filmen är speciellt ägnad till karro, för jag tvingade ponthus att filma bara för jag skulle mmsa den till henne och styla lite hehehhe.. "Hej karro jag kör epa" är första fina meningen i filmen!

MEN NU BÖRJAR DET BLI LITE FÖR LÅNGT HÄR KÄNNER JAG, PUSSHÄJ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0