lite oordning

Bion var väl okej, ingen såndär minnesvärd film direkt men a okej :)

nu tänkte jag egentligen packa upp och städa ihop lite innan jag går och lägger mej men sparar på det tills imorgon istället, som alltid hah.. men imorgon ska jag städa. Det är seriöst äckligt i mitt rum! :o

annars ska jag nog inte göra nått vad jag vet, eller jooo för tusan ska träffa karro iallafall :) vi har inte setts sen skolan i fredags och vi brukar ju sitta ihop hela dagarna och nu var det så länge sen vi sågs! Halv juuuuu

Aja tänker skriva att jag går och lägger mej, fast jag inte kommer göra det..

Alltså det känns jättesvårt att skriva, kommer in i det snart igen. Är lite trött nu bara kanske. Ska träna på ett eller annat sett imorgon också. Eller om det stavas sätt. Tror det är sätt ändå ja.. sett är ju när man sett nånting, eller?

skitsamma,pussHÄJ


trött fjortis,hah fick tröjan av ponthus "låtsaspappa" förresten.. snel hest

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0