kul tjej

Just nu gör jag ingenting, väntar på att karro ska komma hit. Hon ska sova hos mej i natt, myyysigt

Tog med mej barnskötarboken hem nu också (ha-ha....) för jag måste plugga för nå äckligt prov vi ska ha om barn men har ju inte ens öppnat den. Har ig-varning i barnläran. Jag o r k a r inte..

Vill att bergmans fonden ska komma snart men den kommer ju inte förens i maj, hoppar förmodligen av skolan då och får en månads längre sommarlov hehe ;) ja menar jag ska ju ändå börja med 95orna satt ja. Varför gå kvar? För att kunna hoppa upp i tvåan om jag inte trivs men jag tror jag kommer göra de.

Fast jag vill ju vara på skolan när jag hoppat av för att träffa kompisar men så får jag nog inte göra hah, äh men jag får helt enkelt se hur jag gör med dedär. Lovet kommer bra läglig kan jag lova iaf, skolless! Fast jag bara gått två veckor nu sen praktiken tog slut

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0