hundrade gången gillt

Låter som att det är badhuset på G imorgon, lät ju kul tills jag hörde att dom tänkte vara där klockan tio.. hmm. Men både mamma och pappa är lediga från jobbet så dom ville samla dom som är kvar här hemma och åka och bada och jag har lite fett jag kan simma av mej hah så det låter väl bra de!

Åt min sista tallrik med banan och smält choklad på länge nu, huhu.. men nu räcker det med dom fasonerna för nu är det beachen om tre månader! Oj oj

Och oj vilket töntigt ord, "beachen" hah, jaja men så är det iallafall, nu är det träning och grönsaker som står på listan:d har satt anteckningen "beach 2011" på mobilen bara för jag ska kolla där och inte köpa en chipspåse, känner mej som en töntig fjortis som går runt och säger att den är tjock

Men nej jag tycker inte att jag är tjock jag vill bara få en snyggare kropp :)))))))))

PUSS PÅ DET


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0