fyra

fyra minnen du aldrig glömmer;

Det första minnet jag kommer och tänka på är lägertiderna med min älskade janine, vi hade så himla roligt. Somrarna på lögdö kommer alltid ligga närmast hjärtat, faktiskt. Helt underbara tider var det! :)



Och alla tider man hade tillsammans med olika kompisar. Allt som "gått förlorat", men ni förstår hur jag menar.
När det var jag & issa
jag & ellen
jag, hanna & susanna
jag & linnéa
jag & tanja
jag & johanna.

Har så många minnen med dom människorna så det är inte klokt ♥
Sen har vi väl alla hört ordspråket glöm folk från ditt förflutna, för det finns en anledning till varför dom inte klarade sig till din framtid. Den kan jag verkligen sätta in bland några av personerna där, men verkligen inte alla. Är ju vänner med dom flesta än idag men inte samma som förut!



Så alla roliga fester, alla jävulskap man har gjort, sånt glömmer man ju inte hehe.
Alla sommarkvällar, fester, filmkvällar osv med "timrågänget"
Och alla minnen jag har med karro, vi har ju känt varandra sen vi var bebisar så det är ju många som ni kanske förstår!

Finns så många fina minnen men nu blir det stopp såklart haha..

sommaren som jag spenderade med janine och claudia får jag iallafall inte glömma!

Bilder säger mer än tusen ord, lägger upp några bilder från minnesvärda dagar höh:d
klicka för större!



okej nu orkar jag inte mer hahah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0