-

jag vill bara skriva av mej men jag vet inte ens vad jag ska säga eller vilka ord jag ska sätta allt i, de är så himla mycket som rullar runt i min hjärna nu. hur fan känslor bara kan ta slut, till exempel. va äre som händer? äre så att man tappar allt, eller känns det bara som så, men ändå så finns allting kvar därinne? va äre som händer

som när man inte vill vara kär men man är det ändå, eller när man så jävla gärna vill vara kär för världens bästa person faktiskt älskar en, vart fan ligger problemet då undrar jag? vad äre för nått som säger ifrån. vad gör man när man varken vet in eller ut, när svaret är både ja och nej. när man känner att man krossat sitt eget hopp och drömmar, samtidigt som man krossar någons annans hjärta? när ena delen av en säger att det blir bäst såhär, det ska vara såhär, och nu kan det ändå inte repareras, men andra delen vill, hoppas och vet att det kommer bli vi till slut igen ändå, för vi hör ihop. ska man släppa taget och gå vidare eller ska man stanna kvar och vänta på bättre tider och en omgång till?

när allt känns så rätt men ändå så fel. så fel men ändå så rätt.
vad fan gör man då?

Kommentarer
Postat av: pöppen

men nu förstår jag ingenting, ringer dig nu! <3

2011-03-24 @ 09:44:51
URL: http://elinchristines.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0