va blire på midsommar? :o

Dedär snacket om bättre blogg med mer inlägg + bilder osv, det sket sej ganska snabbt de.. hehe. Idag har jag iallafall sovit! Efter jag jobbat då. Läju inte somna nå vidare snabbt ikväll alltså, haha drygt! Men mennnn :)

Så har jag precis tonat håret, läju inte blivit nå skillnad, äckelhår.. knappt nån färg tar på mitt hår ;o frisörerna säger att de är för jag har sån fin kvalité, hihi. Visst det är ju bra men ändå drygt. Är blött nu så får se efter imorn!

Har funderat lite över midsommar idag å. Va tusan ska alla göra på midsommar?
själv har jag ingen aning. På dan är min familj hembjuden till karro, ska käka lunch osv. Sen får jag väl se vart kvällen bär mej. Känner inte för att dricka och festa iallafall, som dom flesta av mina vänner och bekanta kommer göra ;) och vill inte sitta nykter med massa fyllon heller! Då stannar jag hellre hemma och grillar korv. haha

satt ah. Får klura på det ett tag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0