lunchrast

Hemma på lunch nu, fick 45 minuters lunch och på den tiden ska jag hinna åka hem, laga mat, äta mat, plocka undan och åka tillbaka. 45 minuter kan han ju glömma!

Har iallafall varit på sok, fick ett samtal imorse som berättade att jag skulle vara där idag istället. Har rensat i ett garage, burit, sopat och hållt på. Aj min rygg!

Inte särskilt roligt men äsch :) nånting äre ju! Förstår heller inte vad handledaren säger, men annars så. Lite dålig svenska på honom. Cricke jobbar med mej så jag har en kompis iallafall!

Kommentarer
Postat av: issa

du får göra mat dan innan så du bara kan värma på dåååå :)

2011-06-20 @ 12:34:43
URL: http://ibergman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0