king size

Har inte orkat skrivit här idag, har inget att skriva nu heller. Somnade fem i natt typ och vaknade vid halv tolv tror ja? Satt har varit jävligt trött idag, nu är jag inte så himla trött längre. Tyvärr! Kunde inte gå och lägga mej för väntade på att mamma skulle komma hem med nånting att käka, beställde hem jordgubbskräm ja. Länge sen jag åt det, jättegott var de.

Vill ut och gå nu men det lär jag ju inte få. Jätteljust ute numera ju! Inte läskigt alls, hihi. Aja bjuder på en konstig bild på mej och Ponthus som mamma knäppt så får vi väl se när jag skriver nästa gång!


Haha.. min älskling!


Kommentarer
Postat av: linn

Haha vilket fokus ni har! Måste ha varit nåt redigt bra på tv:n! :P

2011-06-08 @ 09:08:05
URL: http://linyn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0