snart mina vänner,snart så!

hehe jag suger på dehär..

har inte fixat nån ny laddsladd än för pappa glömde visst det, ska tjata på han så fixar han nog det imorgon! och sen blir det vanlig uppdatering med finfina bilder!

har inte precis hänt så mycket sen senast. vad jag kan komma på! vet inte ens när jag skrev senast. vad har jag gjort i veckan då? i måndags var jag med gohjärtat, tisdags hade jag en trevlig dag med min käre vän karro! sen idag är jag med ponthus. så har jag även tränat idag! ska fortsätta med det så jag blir slimmm.. hihi sexy

..fast sen åt jag chips

imorgon, eller egentligen senare idag, ska jag på harry potter! nu ska vi se hur sista slutar. är inte så insatt egentligen, har sett varenda en för det är en liten familjetradition att gå på bio och se harry. men imorgon blir det med ponthus boende! bjuden skulle man bli hörde jag också ;) nice!

aja nu ska jag nog krypa till kojs. som sagt SNART KÖR JAG IGÅNG IGEN! pyss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0