fult test

hej jag har ingenting att göra

Du heter: linda
Smeknamn: inget alls
Låt som när du är ledsen sörjer till: ja vet inte, ingen
Beroende av: uppmärksamhet
Vad tror folk om dig? vet inte, bryr mej inte
Stämmer det? who knows
Vad får du oftast komplimanger för? att jag har fina ben
Hur imponerar man på dig? genom att inte försöka impa!
Brukar du skratta för dig själv? nej inte längre
Vad står det i ditt senast inkomna SMS?: okey:)
Vem var det ifrån? robin
Var bor du? timrå
Trivs du där? oftast
Hur svarar du i mobilen? hallå
Vem ringde du senast? ponthus
Vad sa den du senast pratade med i telefonen: olika
Antal timmar sömn inatt: fyra..
Sov du ensam: nej
Brukar du komma i tid: nej
Hur känner du dig nu: som vanligt
Vanligaste färg på dina kläder: svart tror ja
Vad tycker du om fötter: haha tycker väl inte så mycket, vill inte ha dom på mej
Vad vem saknar du: nina
Hade du en bra kväll igår: helt ok
Favorit dryck på morgonen: redbull är kung på morgonen
När brukar du oftast gå och lägga dig: oftast när jag är trött, faktiskt
Är du blyg? ja
Sysslar du med någon idrott: ska börja till hösten :D
Tror du på kärlek vid första ögonkastet: nej!
Vad skulle du göra om du vore kille/tjej för en dag: ta reda på hur fan dom kan tänka som dom gör vissa gånger
Är du nöjd med ditt liv: inte nu
Är du bortskämd: långt ifrån
Vad gör du i morgon: vet inte
Vad är det värsta du vet? folk som är helt jävla pantade
Har du bra vänner och äkta vänskap? det har jag!
Vad är det finaste du fått? vet inte
En speciell dag du minns: dan då jag och ponthus hade ett år tillsammans. fan vad mitt liv var perfekt då, var så jävla lycklig
Du samlar på: inget
Vem ringer du när du är arg/ledsen: oftast ingen för jag skäms
När grät du senast: vet inte
Vad skulle du göra om du vann en miljon: köpa en lägenhet
Vill du gifta dig: ja
Vill du ha barn: ja
Är du musikalisk? neru
Vad dricker du helst när du är törstig: trocadero
Bor dina föräldrar tillsammans: ja
Biter du på naglarna: nej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0