bio bio bioo

haha vart ju asdeprimerad igår när jag såg min statistik, förstod inte att den kunde sjunka så jävla mycket bara för jag uppdaterar en gång i månaden så sprang upp till ponthus och beklagade mej och sa att nu jävlar skulle det bli bättre och mer kort osv!

..såhär mycket brydde han sej:


stöttande pojkvän jovisst.. haha nej men han sa att det är väl bara att köra igång och börja skriva mer! vilket jag definitivt ska. glömde även att tjata på pappa om sladden och nu är han påväg bort. attanssss

har förövrigt hårfärg i håret just nu, blir ännu mörkare:o fast ne inte hårfärg, det har jag dissat, toning! hårfärg är ändå som toning på mitt hår. mitt hår vill verkligen inte vara brunt.. men jag kämpar på. ska ha brunt resten av året har jag bestämt! sen får jag se vad jag känner för :D

hår,hår,hår.. ett ämne jag pratar lite för mycket om. aja ska duscha nu sen göra mej klar för bio:d

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0