ett



tio fakta om mej


jag är riktigt hemkär o längtar ofta hem,tycker inte om att vara borta flera dar i streck

mitt humör går som en berg- och dalbana dygnet runt

jag tänker för mycket,typ hittar på konversationer eller situationer i huvudet som inte hänt och sen hakar jag upp mej på dom och är arg/ledsen jättelänge

jag är aldrig tyst,inte ens när jag sover! antingen pratar, stönar eller snarkar jag haha :)

jag är allergisk mot sylt&marmelad,fast jag äter det ändå hihi. får små utslag av de

mina två största rädslor är framtiden & ensamhet

så fort jag får pengar får jag tvångstankar att jag måste köpa nånting och gör av med dom på en gång på saker jag egentligen inte vill ha haha:(

jag vill bo i miami

jag är jätteblyg, det märks inte när jag är med folk jag känner men på måndag när jag ska praoa på dagis med massa människor jag inte känner kommer jag nervosera sönder och inte våga säga nånting hahah..

jag är känslig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0