-

Nu har sanna dragit, vi har typ spelat buzz ju, suttit och pratat, spelat jag har aldrig.. på nån hemsida på internet, bra kul ändå ju :D så har vi ätit kakor också mumsss..

i brist på annat att göra kör jag en sånhär randomlista som ändå ingen läser höhö


ÄRLIGHET:
Ditt äldsta hångel?: vet faktiskt inte
Hur många har du varit riktigt kär i?: en
Vad tycker du om kärlek?: när det är bra är det så jäkla underbart
När kramade du någon sist?: idag
Saknar du någon speciell person?: ja, folk som stod mej nära men nu bara är en "ytlig vänskap"
Har du svårt för att bli kär?: ja
När kysste/hånglade du med någon sist?: idag
Ångrar du det?: nej
Är du singel?:  näe
När fick du senast en komplimang?: vet inte
Har du hånglat med någon av samma kön?: aah


HAR DU NÅGONSIN:
Varit medvetslös: vet inte vad det är
Hånglat med nån riktigt ful: jo..
Hånglat med fler än 5 pers: ja
Hånglat med fler än 2 pers på en kväll: jappp
Gjort något riktigt dumt: jaru
Gjort något du verkligen ångrar: ja, också många saker jag ångrat att jag inte gjorde
Varit nykter på nyårsafton: men ja
Åkt ambulans: nej
Gjort nåt olagligt: ja
Blivit polisanmäld: nej
Fått din mamma att gråta: för många gånger
Slagit ner någon: nej
Skämts över dig själv: ja
Sagt jag älskar dig och menat det? ja såklart
Tar du droger? verkligen inte
Dricker du? kan inte kontrollera hur mycket jag dricker så lägger av med det ett tag nuja.
Vilka kläder sover du i? nakN
Vad hatar du verkligen? idioter
Varit kär? ja
Har du varit kär i någon du inte haft chans på? nej, david beckhan ville visst ha mej när jag var tio♥
Är du ensam nu? ja
Vill du gifta dig? jag tror de
Vill du ha barn? absolut


SENASTE PERSONEN SOM:
Sov i din säng? jag
Du sov hos? ponthus
Såg dig gråta? läju varit ponthus
Fick dig att gråta? dumma tankar
Du delade en cigg med?
Du gick på bio med? familjen
Skällde på dig? vet inte



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0