tidsfördriv

Nämn något som gjorde dig glad igår: att praktiken tog slut
Vad gjorde du kl 08 imorse: sov
Vad gjorde du för 15 min sedan: dansade runt hahah
Det sista du sa högt: visst är de lugnt att du betalar mina kläder? (haha snel)
Det senaste någon sa till dig: hmmm
Vad har du druckit idag: mjölk!
Vad var det senaste du åt: limpmacka
Vad var det senaste du köpte: läsk
Vad är det för färg på din ytterdörr: brun
Vad är det för väder hos dig nu: kallt och snöigt!
Godaste glassmaken: piggelin :)
Tror du på kärlek vid första ögonkastet: nej
Sover du tungt: nja ibland
Drömmer du mardrömmar: typ hela tiden
Trivs du med ditt jobb: jag har inget jobb, tvivlar på att nån kommer vilja anställa mej också hah
Favoritklädsel: mjukisdressen för den är myyys
Favoritlåt just nu: jag vet inte
Vad ser du om du tittar till höger: en vägg. jävligt snygg en också
Vad gör dig glad just nu: att jag ska dansa ikväll :D
Vad ska du göra härnäst: säga åt mamma att vi ska på birrrre
Höger eller vänsterhänt: höger, men torkar mej i stjärten med vänster. om ni ville veta. resten höger.
Humör just nu: less för att klockan är så lite haha
Favoritgodis: djungelvrål tror ja
Kläder just nu: mjukisdressen
Sommarplaner: KROATIEN MED JANINE! sen ska jag ta min kära pojkvän i handen och dra på grönan också :D sen får vi se! ska ba chilla liksom
Hur många kuddar sover du med: två
Spelar du något instrument: nej
Morgon eller nattmänniska: inget av dom, är död både på morgon och natten!
Vad är viktigast för dig: nära & kära
Är du kittlig: jaaa
Snarkar du: ahaaaru
Stjärntecken: jungfru
Äckligaste insekten: SKRANKLAR
Längtar du mest efter just nu: dansa hihiih

Kommentarer
Postat av: pernilla

du menar krankar ? (;

2011-02-20 @ 01:04:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0