stekig tjej

Blev inge downtown för exakt alla borden va upptagna :o BESVIKELSE

jag som inte spelade på timrå idag bara för det skulle vara dubbelt så kul ikväll huhu.. a inte köpte jag nånting heller, var inte på köphumör ja inte. Eller jo jag köpte en ansiktskräm! Behövligt nu när jag är i klor så mycket, får ha på mej litervis med bodylotion efter varje simklass hah.. blir astorr av de, så kände att jag behövde nånting för ansiktet också för jag har börjat flagna på näsan ;o

Åh när jag skrev flagna tänkte jag på att sola.. måste sola snart. Skulle gjort det förra veckan men har bara skjutit på det? Kanske imorgon, eller njae till helgen blire nog :)

hehe intressant inlägg.....

kände mej lite stekig förut också, drog fram solglajjorna(h)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0