roligt par:):)

men godkväll kära, käääära vänner..

Ponthus kom hit förut, därför jag inte skrivit nått. Men vi var väl inte så roliga hah så fort han kom hit la vi oss i sängen för han skulle värma sej så somnade vi.. käkade, kollade på desperate och gjorde väl inge särskilt. Har ingen ork när jag kliver upp sex varje morgon :o därför jag skulle somna tidigt ikväll men nu glömde jag tiden igen, huhu

AAAAAAAja



Hahah vet inte vad jag gör för nå fjortis skit på bilden, går bara så snabbt för jag kan skicka bild till nån blogg och kopiera där slipper man hålla på med sladdar och skit hah

Godnatt!

Kommentarer
Postat av: issa

va svamlar du i :o

2011-02-10 @ 22:45:22
URL: http://ibergman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0