jäkla gymnasium

Nu är det typ 100% att jag börjar med 95orna, ska söka i veckan. Är inne mot hotell och restaurang, eller resturang och livsmedel som det kommer heta då. Då går det mer mot kök och servering, iallafall på timrå gymnasium och det är ju där jag vill gå! Men jag ska ändå gå klart den här terminen på barn- och fritid så om jag ångrar mej så kommer jag kunna hoppa upp igen med tvåorna.

Känns tungt men ändå bra. Att se alla kompisar ta studenten och själv ha ett år kvar är ju inte så mycket att hurra för, men jag går hellre nånting jag tycker om än att härda i tre år med nånting jag inte ens är intresserad av. Jag tycker resturang linjen verkar jättekul, jag och Karro hade bokat tid hos syon idag så vi pratade med henne och jag blev helt till mej när jag fick höra och läsa om den linjen! Blir nog skitbra. Hoppas jag äntligen kan hitta nånting jag trivs med och tycker om.

Haha åh och det där jag skrev förut om att äta vad jag vill när jag känner fört osv måste jag tyvärr ta tillbaka, min mage har aldrig varit i sån obalans förut :( jag äter inget annat än godsaker och dricker dricka så jag har kräkont i magen nu.. uscha, blir inge gotta förns helgen nu iallafall!

Kommentarer
Postat av: maddis

linda. du är inte den ända som funderar på det:/..

2011-02-24 @ 09:44:17
URL: http://xomadde.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0