jag vill va kung i köket!

Det är så himla tråkigt när man är hemma och är sjuk så tänker man "äh läser väl lite bloggar då" så äre inte ens nån som skriver nånting :(( TRÅKIGT

får börja läsa min egen vettja, är ju kul och veta vad jag gör på dagarna. Äh nu ska jag iallafall äta nånting, men jag är så himla sugen på typ ris och kyckling men det kan jag ju bara drömma om att göra. Faila ju totalt när jag bara steker korv, antingen tar jag inge fett alls så dom bränns fast i pannan eller så tar jag så mycket smör så man får skölja av dom och torka dom efteråt, det är vanligast..

Jag vill bli värsta kocken när jag blir stor, eller inte BLI kock och jobba på resturang, men vara kungen i köket liksommm (h)



här gjorde jag ett lite sötare alternativ på nån av min & ponthus månadsdag hihi


Kommentarer
Postat av: hannelindbergh

jag skriver :D

2011-02-02 @ 12:38:33
URL: http://hannelindbergh.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0