jag & bea boxas?

Oj här var det tomt

har iallafall ingenting att meddela om egentligen, seg helg men taggar tills nästa istället. Ska bara få med mamma på det också

Åh jo förresten, inte imorgon men nästa måndag ska jag och Bea prova på boxning :o haha kan ni tänka er mej boxas?! Nej trodde väl inte det. Höll ju på litegrann med det i sjuan på idrottshögstadiet, men hoppade av när dom sa åt mej att slåss i ringen mot Issa haha (a)


Riktiga fighters kanske? ;-)

Och imorgon är det ju alla hjärtansdag, förjävla överskattad dag egentligen. Ge varandra presenter och grejer? Fast jag ska väl inte klaga som har en pojkvän att spendera den dagen med! Han har dessutom lovat mej min favorit chokladask så jag är nöjd ja. Hehe

Ah men har ingenting att göra för Ponthus drog hem han så jag ska dra fram gamla pysselgrejer och göra några alla hjärtans dag kort :) till min lillelillebror iallafall! Han har gjort ett jättesött kort till min kompis lillasyster Joline som han tycker jättemycket om haha :') så sa han att han ger och ger men får ingenting tillbaka så nu jävlar ska han få sej ett fint kort!

pusshej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0