elva saker du inte visste om mej!

    

.. eller?

1. Jag älskar trocadero! Kan få i mej hinkvis av de  
 
2. Min favoritartist är Petter

3.
Jag älskar att spela teater

4.
Två ord jag inte kan säga är artist & garderob

5.
Jag älskar att vara naken, så fort jag är ensam hemma ryker allt av haha!

                        

6.
Jag är hur fjantig & barnslig som helst, tusen gånger värre än min åttaårige bror

7.
Dom kroppsdelar jag fått mest komplimanger om genom åren är mina läppar, mina bröst & mina lår 

 8.
Jag plattar håret högst 3 gånger i månaden, om ens de

9.
Jag är som en öppen bok, kan inte dölja mina känslor

10.
Det finns nog ingen blygare än mej, bara att det inte märks när jag är omkring av människor jag trivs med

11.
Enligt mej var ingenting bättre förr

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0