cry me a river

hej kåmpizar,

kom hem från badet för ett tag sen, pappa hämtade mej idag :) Bra snällt slapp jag sitta i omklädningsrummet i två och en halv timme och vänta på bussen! Vägrar att gå hem i denna kyla, igår tänkte jag göra det men så när jag gått först till ica och sen upp mot hästarna började jag typ grina för det gjorde så ont i kroppen när jag frös haha så jag vände och satte mej på en pizzeria en timme istället :<

Tönt jag e hihi.. därför jag får panik när nån säger att jag ska åka skoter, för jag blir så kall då och jag ska verkligen inte frysa :o blir jobbigast i världen, grinar och klagar och greja som om jag vore typ fyra år haha. Vet att ni älskar mej ändå..

Nu ska jag äta nån lidlpizza som Lukas kommit hem med hah, sen får jag se vad dagen har att bjuda på. Ingenting verkar det som nu men får väl se! Om jag ens har ork till nånting

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0