cheeseballz!!!!!

Vaknade samtidigt som bussen gick imorse, kändes bra. Fick slita på mej nå kläder, borsta tänderna och sen skjutsade pappa mej till skolan. Så har inte känt mej på topp precis haha, hatar att stressa på morgonen för då känner jag mej arg hela dagen! Känner mej fortfarandra stressad liksom haha :o

Sitter iallafall och äter cheeseballz just nu....... går inte så bra för mej att lägga av med sånt här. Och nu skiter jag i det, tänker äta det jag vill äta och träna när jag känner fört! Okej lite mer än när jag känner för det men om jag tränar mycket så kan jag ju äta det jag vill ändå för då blir jag ju inte fetare????? Tycker jag är fin som jag är så känner inget behov av att gå ner precis..

Idag ska jag vara med Ponthus!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0