blä

Förlåt för jag inte uppdaterat nånting idag men det var bäst så. Har varit så arg, less och deprimerad hela dagen typ. Har skrikit och sovit omvartannat efter jag kom hem från skolan, fast på skolan skrek jag inte då skrattade jag bara åt den patetiska linjen jag går. Jag orkar inte.

Jag vill ha sommar, vara bekymmerslös, sola, bli brun, vara med vänner, sitta i bandsjön sena sommarkvällar, vara med tjejerna på bryggan. Köra moppe och smygröka. Sova till fyra och vara vaken till morgonen.


Åker nog och sover hos Karro ikväll, måste få prata med min bebis :( fastän att jag nyss satt och pratade i telefon jättelänge med henne.. men ja nu behövs det.



Jag just nu.. hahah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0