bästa


Karro och jag innan festen igår!

Har inte gjort nånting alls idag typ, for hem från Ponthus vid halv tre kanske sen hjälpte jag mamma med maten för vi skulle få främmande, gjorde ris och friterad fläskfilé, asgott :d fast jag hackade salladen ja, nå mer komplicerade grejer än det kan jag inte.. ;) vart friterad banan till efterätt också, och friterat är ju bra fettigt så min mage är i lite obalans nu om man säger så! Ajaj

Ska väl gå och lägga mej snart men är inte särskilt trött för jag sov till tolv nån gång. Skola imorgon ju, har inte varit där på en månad så det känns jätteroligt, älskar min skola :D jag och Karro ska åka dit tidigare än vi börjar för att spela biljard hihi, peppade tjejerrrr

Kom förresten på att det är åtta dagar och tre månader kvar till juni, dags att börja förbereda sej inför bikinisesongen med andra ord.. från och med imorgon ska jag vara aaasanyttig!

Kommentarer
Postat av: bond

beach 2011 here we come!

2011-02-20 @ 23:09:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0