snodde från linnéa,hihi

5 saker jag inte kan vara utan.

1. internet
2. mobil
3. nära&kära
4. trocadero
5. snusbus

5 filmer jag tycker är bra.

1. the butterfly effect
2. miss marsh
3. disturbia
4. peter pan
5. stay
 
5 maträtter jag älskar.

1. stuvade makaroner & falukorv
2. lasagne
3. grekisk sallad
4. strips med varm cheesedip
5. spaghetti & köttfärssås
 
5 saker jag vill göra.

1. sova ut
2. bo i en lyxkåk i beverly hills
3. mysa med ponthus
4. åka till grönan
5. få skjuts till skolan dagligen
 
5 saker jag inte gillar.

1. lögner
2. när en nära inte mår bra eller att det liksom hänt nått riktigt jävligt och man vet att det inte finns ett skit man kan göra för att få den att må bättre
3. folk som tror dom är bättre än andra
4. att svettas
5. när jag inte får som jag vill

Kommentarer
Postat av: corneee

snor den ja (a)

2011-08-25 @ 16:59:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0