usch fy blä

vill bara berätta hur äckligt skolless jag är nu, och hur trött jag blir på att jag inte har nånting jag tycker om. ska ju börja om men inte fan finns de nån linje för mej inte.. hinner inte plugga upp betygen så jag kan börja i tvåan heller. Eller jag orkar inte, finns varken ork eller motivation nånstans

var på öppet hus på nån ny gymnasieskola, en linje hette nånting med journalist och det lät ju kul tyckte jag men det var bara ett blankt samhällesprogram utan praktik, utan praktik dör ja. Hatar att sitta i skolbänken! på onsdag ska jag iallafall bege mej till sundsvalls praktiska och prova på deras hotell och restaurang linje. Så ska jag leta reda på den som har hand om hantverksprogrammet också

jag orkar verkligen inte,blä


bild från första skoldan i gymnasiet, då gick man media på hedbergska!

Kommentarer
Postat av: Linn

Hurru, fortsätt kämpa! Jag vet att du klarar av de och det gör du med! Ge inte upp! Kram! :)

2011-04-15 @ 10:37:25
URL: http://linyn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0