söndag

hallå i stugan!

Gårdagen var väl helt okej. Först var vi till sok några tjejer, mycket folk där och ös och grejer men kände inte ens hälften av hälften som var där satt drog till nån fest i sörberge vid elva kanske! Hade kunnat haft kul där men istället satt jag inne på toan med nån skum snubbe och pratade om livet, haha!

kommer ihåg att han sa viktiga saker men nu har det mesta sluppit ur minnet mitt.. hade ingen kamera och ingen annan heller så ni får inga bilder! haha fast jag spelade in en film på mej själv när jag låg på flaket på en epa men den får ni inte ens se för jag är så pinsam......

nu ska jag gå och leta upp nånting riktigt jäkla fettigt! mums

Kommentarer
Postat av: Juliannelly

This is the coolest web site I have seen for ages, excellent work and content.

2011-09-05 @ 11:25:29
URL: http://juliannelly.blogsmile.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0