lodis

Hurrni allihopa nu måste ni faktiskt ta och kolla in min klasskompis tommys blogg, fick skriva ett litet inlägg där idag! Snel han är, hahah klicka HÄÄÄÄR för att komma till bloggen :D hihi

blev inge claudia idag för hon la sej och spydde istället för att vara med mej, så kan det gå! Raggade upp janine och drog ut på äventyr istället. Skulle tagit fram moppen men så hade mentorn ringt hem och sagt att jag skolkade igår så mamma min strök mina moppedrömmar :(:( så kan det ju också gå.

Men ja vi har drivit omkring, först var vi ner till timrå sen åkte vi till sörberge och var med Ponthus och Jönköping :) hälsade på där och åt kladdkaka! Götttt, sen stack vi ner till timrå och lodade lite innan vi drog hem

kan bjuda på min fina bild jag slängde upp på deras blogg, skulle föreställa min peppose till hockeypojkarna innan dom ska ut på match, kollar dom på den och köttar gärnet för jag ser så peppaktig ut.. hehe eller nått


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0