HEheihiakdoalk

åh så himla tråkigt utan nå bilder här. men det kommer några sen, kom ju på att några bilder finns de faktiskt sen i helgen! Eller a dom är bara på mej och karro från hemma hos henne hihi men ändå.. ska snart åka till henne dessutom, fast a om nån timme + att jag bara ska gå in och hämta väskor sen dra.

Har typ hela mitt liv hos henne, väskan som var hos madde är hos henne nu + en fet trunk med kläder sen i måndags då vi bytte är där. Har inte haft nå smink eller borstat håret på hela veckan förutom när jag varit hos nån kompis, känner mej som en jävla lodis haha

funderar på att dra ihop nån kaka eller nånting för imorgon ska jag sluta heeelt med sånt! (förutom att jag måste ta årets första mjukglass på stan) men sen är det slut och har gjort värsta träningsschemat så nu jävlar! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0