glasögon linda

förresten vet ni vad? Det är en liten detalj som hänt under bloggpausen min, och det är att jag ska skaffa brills hähä.. var på hälsokontroll på skolan för ett tag sen och fick kolla synen och hon sa att jag borde kolla med en optiker, sagt & gjort i fredags var jag där!

Och det fula är att jag behöver inte bara ett par glasögon utan två haha.. jag ser dåligt på både nära och långt håll, värsta kärringsynen typ. Så har jag brytningsfel i ena ögat, fast det ha jag räknat ut för längesen för det ser jag verkligen skitdåligt på!

Satt ja imorgon ska jag in och välja bågar. Eller ett par har jag redan valt, pilotbrillor fick det bli ;) sen tänkte jag ta ett par mer vanliga men dom såg jag precis ut som mamma i haha.. så ska kika lite imorgon!


jag & min finne i pannan just nu

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0