lilla söta nina!

nu hade jag tänkt att berätta lite om min dag, så här har ni den!

började halv nio som dom flesta dagarna, har rörlig bild, där man får redigera filmer och lägga till effekter och sådär. just på den lektionen använder vi inte våra egna inloggningar, utan vi har en varsin dator som vi måste ha varje lektion, jag hade dator nummer 6 och mitt arbete som jag precis blivit klart med låg där.

ja, vad är det med det då?

- jo, den datorn har krashat så mitt arbete finns inte längre.

fick göra om ALLT från början.. blev ganska less, men det gick snabbt ändå. det är en rolig lektion! är det något inom media jag vill jobba med så är det nog film, tycker det verkar roligt. än så länge iallafall.

jaja, efter skolan mötte jag upp ninisen :) vi gick runt på stan och sådär! sen kom linnéa och joinade oss :) gick runt lite till, satt och snackade och sådär. tog tjugo i fyra bussen hem, började vandra hemåt men så ringer patrik och sa att jag skulle få skjuts hem av robin, snällt! slapp jag gå.

nu väntar jag på mat, ikväll ska förmodligen vara med min älskling ♥ men han är lite småsjuk så det blir nog en lugn kväll.


charmig kille!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0