läxa, läxa, läxa..

ja nu har jag ju inte gjort läxan, orkar inte nu heller måste sova. låtsas att jag trodde den var tills nästa torsdag.. det var i so vi hade förresten, typ "vad är historia & varför studerar vi historia?" jag har typ svar på det för jag har frågat varenda so lärare jag haft vafan vi har historia för höhö.. hellre har jag geografi, verkligen, och kristendom. men inte historia!

plus att vi måste göra 30 tal varje mattelektion. förra matte lektionen var i 45 minuter, hur hade dom tänkt att man skulle hinna det? det är typ ett tal i minuten! så ska vi kunna matteorden eller vad man ska säga tills på måndag, men det är ju inte så svårt. men så har vi en helt omöjlig läxa i so (japp, ännu en i so!) och det är att vi ska kunna vart ALLA länder i europa ligger och det är typ 40 länder :s jag vet inte ens vart norge och finland ligger!! tar alltid fel på dom.



jo tjena det här kommer ju gå asbra..
varför kan vi inte bara ha media ämnerna?

men nu ska jag sova, godnatt

Kommentarer
Postat av: issa

klaga inte på att vi har mkt hemmaarbete :)

2010-09-02 @ 17:30:04
URL: http://ibergman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0