fläskdoris


Det här sitter jag och gottar med!

Tycker jag förtjänar att proppa i mej hur mycket jag än vill nu efter friluftsdan igår, gudanes vad motion jag fick då! Mer än jag fått på dom senaste tre åren. Hehe nee.. skoja!

Jag har iallafall varit med min älskling ikväll, tänker vara med honom imorgon också eftersom jag inte kommer träffa honom på hela helgen. Ska till Umeå och hälsa på kusin ja! Blir kul det. Har nyss kollat bussarna, kvart över fyra vinkar jag hejdå till Timrå. Kom på att jag kanske måste kolla busstider för hemfärden också haha, det vore ju bra om man faktiskt kom hem! En liten dryg sak bara med att åka till Umeå är att det är en fyra timmars bussresa som väntar mej, du skulle stannat i Sollefteå Linn! ;) nej men jag ska nog hitta nånting att roa mej med :D Kanske laddar ner nån film och ser på datorn.

Tänkte faktiskt krypa till sängs snart ja, var så skönt att somna igår! Kom hem elva och la mej på stört och sov i nio timmar. Jesus! Vaknade inte ens när dom andra som inte hade sovmorgon gick upp och livades, något trött tjej :o bra skönt var det!!

Ska trixa lite med bloggen nuja!

Kommentarer
Postat av: linn

Hahaha du kommer säkert på nått att göra! Om inte så finns det fler saker att göra när du väl kommer fram! Till skillnad från Sollefteå då :P

2010-09-30 @ 11:38:08
URL: http://linyn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0