Coooool

Man får verkligen reda på mycket genom facebook,

Valvakan är igång!!

Skulle gärna joinat pappa med en kopp kaffe och kolla jag också, men jag är inte så insatt. Det enda partiet jag har koll på är Sverige Demokraterna, och det är bara för det är dom jag har hört folk prata om. Både på gott och ont! Själv tänker jag inte uttala mej för jag har ingen koll, hehe. Får ju ändå inte rösta, men när jag fått reda på vilka som vunnit så kan jag ju läsa om dom så jag får veta vad som händer med Sverige!


Såhär mycket bryr jag mej.. *cAreFaCe*

Den här bilden la jag bara upp för jag tyckte att jag såg cool ut. Yeah..

Hahah jag orkar inte ens
GODNATT!

Kommentarer
Postat av: issa

hahaha för att du såg cool ut? du såg ut som en trotsig barnunge.. ;)

2010-09-20 @ 08:12:47
URL: http://ibergman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0