skola idag



MTJA!

Sitter i köket och äter smörgås ja, fortfarande mammas hembakade som gäller ;) asgott. Idag ska jag faktiskt få gå på skolan, har inte kollat febern än men jag känner mej frisk iallafall! Var inte lika skönt med sovmorgon idag som det varit dom andra veckorna, kanske fatt jag har haft helg i fyra dagar och fått sova hur länge och mycket jag vill också piper larmet på åtta helt plötsligt.

Har bara två lektioner idag också, fast dom är ju iof två timmar långa båda två men det är bara media så det gillas :) tro om det är foto och grafisk jag har idag.

Men nu ska jag hinna på kolla facebook innan jag drar eftersom jag inte kan göra det på skolan.. oj nu såg jag att vi fortfarande har studsmattan uppe, har för mej att jag till och med hjälpte till med att ta ner den? Kanske var en dröm hah, eller kanske var poolen jag tänkte på.. den fick ju stackars jag montera ner.

HÖRSHEj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0