öhhhhh på skooolannnn

Hej på er

Sitter och väntar på att jag och Victoria ska få vara i fotostudion, känns inte så kul för jag ser ut som ett jävla anus idag....... alltid lika roligt att man ska fotas då!! Ska också börja tralla runt som om det är fest varje dag som dom på självaste hedbergska gör, fattar inte hur man orkar. Nej då sover jag hellre längre och är ful. Tack hej.

Kan även säga en ganska jobbig sak, som ni säkert vet har vi ganska efterblivna och ouppfostrade hundar hemma som har väckt mej alla dagar dom här veckorna när jag har velat sova ut, eller ja bara när jag är ensam hemma men inte när familjen är hemma. Då är dom snälla ska ni veta! Och nu skäller dom inte bara som nå idioter utan idag stod dom seriöst och ylade som nå rävar :o eller så är det vargar som ylar? A men det var iallafall liiiite störande måste jag erkänna.. inte vet dom var håll käften betyder heller. Fyyyyyyy

Hejdo=D

Kommentarer
Postat av: slicky

KOLAL MIN DESIGN DÅ!! grym jag är.....

tack för att du hjälpte mig att förstå litelitelite!

nu är jag grym på egen hand!

2010-10-13 @ 22:22:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0