låt mej få sova

Bläää vad tråkigt jag har...

ingen som kan uppdatera på bloggarna och har kollat igenom facebook hundra gånger, ska vara med Ponthus idag men jag vill inte ringa och väcka honom. Vill inte att han ska vara trött och grinig idag så nu ska grabben få sova ut. Vet inte vad vi ska göra, var nå snack om att vi skulle vara med Johan och Sanna så kanske blir så! Fast jag vill gå på bio ja, orkar inte dra på nån halloween fest. Helt förstörd efter igår, har upptäckt sju nya blåmärken över min kropp för Tell hade så konstiga trappsteg haha.. och jag var väl inte alltför stabil heller om man säger så.

Ska nog ta mej en tupplur nu, lät skönt
piss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0