vad ska jag göra?

Måste bara få skriva av mej lite nu.
Var beredd på skolprat..

Jag vet inte vad det är med mej, jag vet inte om jag vill gå media. Och det har ingenting med bussarna att göra det vet jag, även om dom är jobbiga. Men jag känner inte det där "yey!" efter skolan nu mera, efter att träffa kompisarna Ja, men inte efter medialektionerna. Jag vill lära mej det här, jag tycker det är skitbra! Jag vill kunna det men jag vill inte spendera tre år åt att jobba med det. Förstår ni? Jag vill gå nånting jag tycker är roligt, nånting som gör mej glad.

Ska ringa och kolla om det finns plats på Teater på timrå och skvadern sen, för teater det tycker jag är det roligaste och det är nånting jag verkligen vill hålla på med tre år framöver! Det är liksom mitt kall, eller vad man ska säga. Jag och Karro ska nog åka till Timrå imorgon och prova på där för Karro ville också kolla på en linje, och jag måste se om det ens finns teater! Det stod att linjen inte fanns när jag fick hem gymnasiepapprerna men ändå vet jag en tjej som går där fast hon går med tvåorna.

Tack. Hörs hej

Kommentarer
Postat av: pöppeenn

fy du vet vad jag har sagt, inte lämna mig<3

2010-11-08 @ 16:35:17
URL: http://elinchristines.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0