upppp

Hej på er,

dålig uppdatering idag jag vet. Men kom hem lite senare än tänkt, skulle varit hemma fyra för mamma hade sagt att hon kunde hämta mej när hon slutade klockan tre. Lånade Karros mobil och ringde, inget svar. Ringde lite senare, inget svar. Så stannade jag i Timrå med Karro för vi tänkte ta fyra bussen hem men så kommer det en buss och bara åker förbi! Så då började jag gå hem, och sen kommer rätta bussen.. klockan var kanske tio över fyra då? Vinkar till den att den ska vänta vid busshållplatsen för jag var kanske 10 meter därifrån och sprang men han körde förbi och vinkade glatt åt mej! Haha dumgubbe.

Kom hem tjugo i fem för det är så jobbigt att gå i snön, smart som jag är tar jag hästvägen också hehe.. väl hemma hoppar jag in i duschen och sen kom Ponthus så jag har spenderat dagen med honom. Var mysigt, inte träffat honom sen i söndags!

Men nu ska jag sova, för klockan är ju tio över tio så nu får ju inte datorn vara på hah ;)
puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0