trött tjej


Hur trött ser jag ut att vara på en skala 1-10?

..godmorgon förresten

Tänkte inte kliva upp idag, men vad skulle jag göra hemma liksom. Idag ska vara den där sköna dagen, sovmorgon till kvart över tio, två medialektioner och sen slutar vi. Men så skönt får jag inte ha det längre, fick reda på att jag hade ig i matten igår så jag ska få stödmatte, ska börja med att ha det en gång i veckan, eller två blir det för på tisdagar ska jag vara i en liten grupp eller bara jag och en lärare, och sen onsdagar blir det en timme extra på skoldan. Så idag slutar jag fyra..

Aja har laddat upp med musik och alvedoner för jag känner mej inte ens frisk idag men ska jobba upp mej till ett g nu tror jag. Om jag orkar, är less på den där skolan, enda anledningen till att jag går kvar är för jag har blivit så fäst vid klassen.. men nästa onsdag ska jag och Elin åka till timrå gymnaisum tror jag, det blir kul att kika lite där :D

Men ska borsta tänderna och dra till bussen puss

Kommentarer
Postat av: anna

nej precis.. men vi håller ihop!

2010-11-24 @ 10:17:17
URL: http://annamorin.blogg.se/
Postat av: elin

det blir bra gumman, vi får peppa dig till att kirra g i matten :D:D och vi ska skaffa oss ett schema för nästa onsdag ;) haha

2010-11-24 @ 10:40:23
URL: http://elinchristines.blogg.se/
Postat av: Anonym

Du är inte ensam om det dära med stöd matte....

2010-11-24 @ 13:14:13
URL: http://jromby.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0