trött & less


Ja, filmen var hemsk! Rös, skakade, höll för ögonen och kastade mej över Ponthus omvartannat.

Fattar inte varför jag är vaken nu, eller jo jag vet ju varför.. har tre förjävliga hundar som skäller hela tiden. Vill nackskotta dom.. fast bara dååå, inte nu. Lite kanske. Bra less iallafall, kommer inte kunna sova ut under hela lovet så om någon har en sovplats över till mej ikväll får ni gärna hojta till! Skulle uppskatta om ni bodde i ett tystlåtet hem.

Idag vet jag inte riktigt vad som händer, ikväll ska iallafall jag och Ponthus hitta på nånting med Karro & Andreas. Får se vad det blir! Känner inte riktigt för att löka hela förmiddan, känner för att äta på dedär stället brevid donken i birsta. Gott. Jag är jävlit hungrig så nu ska jag käka hejs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0