skola

Morrn på er

Är på skolan nu, tackar gudarna för sovmorgonen. Även om jag inte direkt fick sova ut men kan bara tänka mej hur död jag hade varit om jag vart tvungen att kliva upp halv sju..

Har foto nu, det är skit tråkigt, hatar att fota och att hålla på med photoshop, har kommit på att det är inte särskilt mycket jag tycker om med den här linjen. Film, ibland multimedia, sen är det väl inget mer. Grafisk är helt okej. Vet inte riktigt, ska ringa gubben på Timrå som skulle ringa mej men det var ju en vecka sen han sa det så jag tycker han borde ta upp telefonen och slå en pling men nej får fixa allt själv jag, tur man är grym

Kommentarer
Postat av: karrooo

fick du mitt sms

du maste ringa leif sjalv, han ha tappat bort ditt hemnummer

och du kunde inte borja dar for det va forsent pa aret... prata med linnea k hon sa att ja skulle saga allt dehar till dig

2010-11-17 @ 17:05:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0